2011/03/30

Efter en Star Wars-kväll, där jag krigat med mina tankar i en pur Ben Kenobi vs Darth Vader-lightsaber fight, så blev nån huggen mellan benen.

Det där med att komma med en cheesy kommentar som "vi har i alla fall en fin natthimmel ovanför oss" & sedan tänka att dina ögon var stora stjärnor & sedan inse hur töntigt det var, fick mig att förlora alla mina intentioner & tappa all min stake. Istället tänkte jag på något så osexigt som Stephen Hawking när jag, för att undvika att kolla in i dina ögon (blyg som jag är), kollade upp mot himlen igen. Det fick mig självfallet även att tänka på Allo Darlin's rad:

Did your heart beat even faster than the speed of light when you kissed her?

Där förlorade jag min stake igen & du åkte hem. Där blev jag huggen mellan benen & mitt Kenobi-väsen omvandlades inte på samma sätt som antimateria. Men så jag fortfarande älskar Star Wars, Stephen Hawking, Allo Darlin' & mig själv.

Inga kommentarer: